Retour beleid
Retouneren/ruilen
Helaas kunnen we op dit moment vanwege hygiënische redenen geen retourzendingen of ruilingen accepteren.
Beschadigde/defecte artikelen
Als de goederen beschadigd of defect zijn bij levering, neem dan altijd contact op met de klantenservice. Stuur een mail met je bestelnummer en een foto van het artikel naar madesomewherestudio@gmail.com. Na 30 dagen kunnen we geen oplossing meer bieden. Het kan 2-3 werkdagen duren voordat uw vraag is beoordeeld. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Gestolen goederen
Made Somewhere studio is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten waarvan is bevestigd dat ze zijn afgeleverd op het verzendadres dat voor de bestelling is opgegeven. Made Somewhere is niet verantwoordelijk voor bestellingen die verkeerd zijn afgeleverd of verloren zijn gegaan doordat er bij het afrekenen onjuiste verzendinformatie is opgegeven. Bevestig uw verzendadres voordat u afrekent. Als u een bevestigingsmail ontvangt met een adres dat moet worden bijgewerkt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als een bestelling eenmaal is verzonden, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen in uw verzendadres.
Subscribe to our love letters
Be the first to know about new collections, exclusive discounts & events.

Find your new favorite Clip.
Discover our newest collection filled with the most perfect basics & eye catching hair clips!